Miért szükséges egy SEO szakértő a PPC hirdetéshez?
A sikeres organikus keresőoptimalizálási stratégia az egyik leghatékonyabb és legjobb módja az online ügyfélszerzésnek. Egy erős, és eredményeket hozó SEO kampány azt jelenti, hogy a keresőmotorok, például a Google első találati oldalán találják meg a weboldalt a látogatók. A PPC hirdetés pedig az online értékesítés egyik legnépszerűbb eleme napjainkban.
Miért van szükség SEO specialistára?
A sikeres organikus SEO stratégiával elérhető, hogy a potenciális ügyfelek a Google első oldalán találják meg a weboldalt. De más, egyéb mérhető eredményekkel is rendelkezik. Ezek az ügyfelek nagyobb szándékot mutatnak más marketing csatornákhoz képest, mivel közvetlenül az Ön termékét és szolgáltatását keresik. Sok vállalat számára jelent problémát, hogy hiába jó a kínált terméke, ha hiányzik a tudás és a szakértelem ahhoz, hogy cég a Google elejére kerüljön.
Egy professzionális SEO specialista segít abban, hogy több ügyfelünk legyen az interneten. A cég igényeire, és céljaira szabott SEO kampányok létrehozásával és végrehajtásával mérhető eredményeket tud megvalósítani.
Melyek ezek a mérhető eredmények?
- Hozzájárul a keresőmotorok rangsorolási pozícióihoz (SERP)
- Hozzájárul az ügyfelek, és a bevétel növekedéséhez.
Milyen konkrét tapasztalatokkal rendelkezünk?
PPC kampányok
Sikeres PPC kampányokat (kattintás alapú fizetésmarketinget) – AdWords kampányokat állítottunk össze. A PPC kampányokról azt érdemes tudni, hogy költséghatékonyabb és gyorsabb eredményeket és értékesítést érhetünk el – más egyéb forgalomgeneráló módszerekkel összehasonlítva. Egy sikeres PPC kampány akár 15:1 arányú megtérülést (ROI) is hozhatnak a hirdetési kiadásokból.
Hogyan működik egy PPC kampány?
Habár a PPC kampány más hirdetésekhez képest az egyik legdrágább, a hatékonyság tekintetében messze a legeredményesebb. A kampány sikerét nagyban az határozza meg, hogy tervszerűen, szakszerűen van-e lebonyolítva. Ennek feltétele a megfelelő kulcsszavak gondos kiválasztása (kulcsszókutatás által), másrészt olyan releváns tartalmak szükségesek a hirdetésekhez, amelyek felkeltik az érdeklődést a termék iránt.
Fontos tudni, hogy milyen nehézségű kulcsszavakra szeretnénk, hogy a hirdetés megjelenjen. Bizonyos népszerű, felkapott témákban nagyon nagy a verseny egyes kulcsszavakra, ezért ezekre jóval drágábban lehet licitálni.
Milyen vállalkozások számára hasznos a PPC hirdetés?
A megfelelően optimalizált tartalmakkal és beállításokkal az online értékesítés egyik legnépszerűbb eleme napjainkban.
- A webáruházak szempontjából a Google Ads Shopping kampány az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb hirdetési forma, amelynek előnye, hogy igen magas számú konverziót eredményez.
- A közösségi média csatornái manapság a legfontosabb része a cégek tartalommarketing kampányának. A statisztikák szerint egy átlagos Facebook felhasználó több mint 10 hirdetésre kattint rá havonta. Így azok a vállalkozások, akik ügyfélelérésre használják a Facebook felületét igen nagy nyereséget érnek el.